1. Cebotari Victor – PDM
2. Stratulat Piotr – PDM
3. Repleanciuc Vladimir – PDM
4. Burea Ion – PDM
5. Puiu Viorica – PDM
6. Gheorghita Vitalie – ACUM
7. Verdes Iurie – ACUM
8. Eremia Natalia – candidat independent
9. Coval Victor – ACUM
10. Neaga Victor – PLDM
11. Covali Andrei – PLDM
Lista angajaţilor:
Primarul – Covali Andrei
Sarcinile de bază ale funcţiei publice/postului:
- Respectarea legislaţiei ce ţine de domeniul economic şi financiar-bugetar
- Respectarea legislaţiei ce ţine de domeniul politicii de cadre
- Respectarea legislaţiei ce ţine de domeniul învăţămîntului, protecţiei sociale şi ocrotirii sănătăţii
- Respectarea legislaţiei ce ţine de domeniul ecologiei şi amenajării teritoriului, situaţiilor excepţionale
- Sprijină colaborarea cu localităţi din alte ţări, contribuie la extinderea cooperării şi a legăturilor directe cu acestea.
Secretarul consiliului sătesc – Ursu Violeta
Sarcinile de bază ale funcţiei publice/postului:
- Planificarea şi organizarea desfăşurării şedinţelor consiliului sătesc
- Asigurarea legalităţii actelor adoptate de consiliul sătesc şi primarul satului
- Asigurarea comunicării actelor adoptate/emise
- Legalizarea şi autentificarea actelor, documentelor
- Asigurarea efectuării lucrărilor de secretariat.
Specialist în problemele perceperii fiscale – Ciofu Zinaida
Sarcinile de bază ale funcţiei publice/postului:
- Acumularea impozitului funciar de la persoanele fizice şi gospodăriile ţărăneşti
- Acumularea impozitului pe bunurile imobile de la persoanele fizice
- Acumularea contribuţiilor de asigurări sociale obligatorii de la persoanele fizice.
Specialist în reglementarea regimului funciar – Olaru Gheorghe
Sarcinile de bază ale funcţiei publice/postului:
- ţine Cadastrul Funciar al satului
- Controlează respectarea Codului Funciar de către toţi deţinătorii de terenuri
- Examinează şi propune spre aprobare proiecte de organizare a teritoriului
- Examinează litigiile funciare apărute şi propune măsuri organelor corespunzătoare
Contabil şef – Ursu Natalia
Sarcinile de bază ale funcţiei publice/postului:
- Pregăteşte şi prezintă spre aprobare Bugetul local
- Organizează îndeplinirea strictă a Bugetului
- Duce catalogul principal, cărţile de venituri şi cheltuieli ale Bugetului
- Conduce organizarea lucrului în cadrul contabilităţii şi activităţii financiar-bancare lunare, trimestriale şi anuale.
Bibliotecară – Girbu Liuba, tel.0-268-32-121
Asistent social – Covali Alexandra, tel.0-268-32-121
Lucrator social – Ursu Eugenia
Inspector de sector – Lazarescu Radu, tel. 0-268-32-121